Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 06.07.2019. 11:02
Izvođenje radova na izgradnji zgrade za smještaj sjedišta i organizacionih jedinica Agencije
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1110-1-3-49-3-38/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv AGENCIJA ZA IDENTIFIKACIONA DOKUMENTA, EVIDENCIJU I RAZMJENU
PODATAKA BIH
IDB/JIB 4402889700004
Kontakt osoba Slavica Vučić Vojnović
Adresa Ulica kralja Petra I Karađorđevića 83A
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 340-170
Faks (051) 340-180
Elektronska pošta slavica.vucic.vojnovic@iddeea.gov.ba
Internet adresa www.iddeea.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka radova na izgradnji zgrade za smještaj sjedišta i organizacionih jedinica Agencije
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izgradnja administrativno-proizvodnog objekta Agencije za identifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu
podataka Bosne i Hercegovine u Banjoj Luci
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
U skladu sa zahtjevom iz Tenderske dokumentacije.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
13931623,93
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banjaluka
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Tri godine
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa zahtjevom iz Tenderske dokumentacije.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa zahtjevima iz Tenderske dokumentacije.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa zahtjevima iz Tenderske dokumentacije.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
19.8.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.8.2019. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 21.8.2019. 12:00:00
Adresa i mjesto ul. Kralja Petra I Karađorđevića 83A, 78 000 Banjaluka
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Agency for Identification Documents, Registers and Data Exchange of Bosnia
and Herzegovina (IDDEEA)
UIN 4402889700004
Contact person Slavica Vučić Vojnović
Address Ulica kralja Petra I Karađorđevića 83A
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 340-170
Fax number (051) 340-180
Email address slavica.vucic.vojnovic@iddeea.gov.ba
Website address www.iddeea.gov.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works
II 1.a. Title of the object of the contract
Construction of Building of Agency in Banjaluka
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 45000000-7 Construction work
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Described in the Tender Documentation.
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
19.8.2019.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 21.8.2019. 10:00:00
Address and place ul. Kralja Petra I Karađorđevića 83A, 78 000 Banjaluka
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CENTRUM TRADE d.o.o. Banja Luka - Ulica XVI krajiške NOU brigade broj 10 78000 Banja Luka
-
ENKER d.d. Tešanj - Poslovna zona Bukva broj 14 74260 Tešanj
-
TABAKPLAST d.o.o. Tomislavgrad - Vukovarska 58 80240 Tomislavgrad
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
GRADIZ d.o.o. Sarajevo - ul. Halida Kajtaza br. 1 71000 Centar
-
GRADNJA - COP d.o.o. Brčko distrikt BiH - Maoča br. 150 76208 Brčko
-
OKI upravitelj d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 6 71000 Centar
-
A.B.E. GRADNJA OBRT VL.KARAJIĆ ASKO - POLJE BB VELIKA KLADUŠA 77230 VELIKA KLADUŠA
-
Interart d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-2 75000 Tuzla
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo